Επιστροφές-Αντικαταστάσεις

 
Η Υπηρεσία Επιστροφών Logistics Plus παρέχει γρήγορη και αποτελεσματική διαχείριση των επιστροφών. 
 
Η υπηρεσία Επιστροφών και Αντικαταστάσεων είναι κρίσιμη για την ομαλή εξυπηρέτηση των καταναλωτών των ηλεκτρονικών καταστημάτων, ειδικότερα στα ηλεκτρονικά καταστήματα ένδυσης και υπόδησης όπου παρατηρούνται τα υψηλότερα ποσοστά επιστροφών λόγω αντικαταστάσεων σε μεγέθη.
 
 
 Με την Υπηρεσία Επιστροφών Logistics Plus, οι επιστροφές, όπως και οι εισπράξεις, λόγω της μεγάλης επίδρασης στις χρηματικές ροές των πελατών μας, παρακολουθούνται σε όλα τα στάδια διαχείρισης των εμπλεκόμενων εργασιών και γίνονται συχνές ηλεκτρονικές αναζητήσεις δεμάτων ή αντικαταβολών.
Το ειδικό τμήμα επιστροφών αναλαμβάνει τον ποιοτικό έλεγχο του επιστρεφόμενου δέματος, καθώς και την εκτέλεση της εντολής του πελάτη για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. 
 
 
 
Εργασίες που περιλαμβάνονται στην υπηρεσία:
 
•Παραλαβές ανεπίδοτων δεμάτων
• Παραλαβές και ποιοτικός έλεγχος επιστροφών πελατών
• Τοποθέτηση σε ράφι με χρήση WMS
• Επικοινωνία με πελάτες
• Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων
• Αλλαγή προϊόντων με άλλο προϊόν (Μέγεθος, χρώμα κλπ)
• Επιστροφές χρημάτων πελατών με  κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πίστωση στην πιστωτική κάρτα ή μέσω Paypal
• Διαχείριση προϊόντων για ανάγκες service
• Επαναποστολή ανεπίδοτων δεμάτων
 
Επιπλέον:
 
Η Υπηρεσία Επιστροφών Logistics Plus παρέχει στους πελάτες-καταναλωτές έναν ασφαλή και εύκολο τρόπο επιστροφών:
  • Οι πελάτες μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τον ευκολότερο τρόπο επιστροφής του προϊόντος αγοράς τους με χρήση της 24/7 υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών Answer Plus μέσω τηλεφώνου, email, chat box ή μέσω κοινωνικών δικτύων, facebook, instagram
  • Οι πελάτες μπορούν να αφήσουν το πακέτο επιστροφής στο συνεργαζόμενο δίκτυο ταχυμεταφορών σε όλη την Ελλάδα, με προσιτό κόστος.