Επιστροφές-Αντικαταστάσεις

 
Η Υπηρεσία Επιστροφών Logistics Plus παρέχει γρήγορη, αποτελεσματική και οικονομική διαχείριση των επιστροφών. 
 
Η υπηρεσία Επιστροφών και Αντικαταστάσεων είναι κρίσιμη για την ομαλή εξυπηρέτηση των καταναλωτών, ειδικότερα στα ηλεκτρονικά καταστήματα ένδυσης και υπόδησης όπου παρατηρούνται τα υψηλότερα ποσοστά επιστροφών λόγω αντικαταστάσεων σε μεγέθη.
 
 
Οι επιστροφές, όπως και οι εισπράξεις,  επηρεάζουν άμεσα το cash-flow μιας επιχείρησης.
Για αυτό με την Υπηρεσία Logistics Plus οι αποστολές παρακολουθούνται τακτικά με αυτοματοποιημένο τρόπο σε όλα τα στάδια διαχείρισης των απαραίτητων εργασιών για τη σωστή επίδοση των δεμάτων. 
Οι εξειδικευμένοι επαγγελματίες του τμήματος αναλαμβάνουν τον ποιοτικό έλεγχο του επιστρεφόμενου δέματος, καθώς και την εκτέλεση της εντολής του πελάτη για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. 
 
 
 
Εργασίες που περιλαμβάνονται στην υπηρεσία:
 
• Παραλαβές ανεπίδοτων δεμάτων
• Παραλαβές και ποιοτικός έλεγχος επιστροφών πελατών
• Τοποθέτηση σε ράφι με χρήση WMS
• Επικοινωνία με καταναλωτές
• Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων
• Αλλαγή προϊόντων με άλλο προϊόν (Μέγεθος, χρώμα κλπ)
• Επιστροφές χρημάτων με  κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πίστωση στην πιστωτική κάρτα ή μέσω Paypal
• Διαχείριση προϊόντων για ανάγκες service
• Επαναποστολή ανεπίδοτων δεμάτων
 
Επιπλέον:
 
Η Υπηρεσία Επιστροφών Logistics Plus παρέχει στους καταναλωτές έναν ασφαλή και εύκολο τρόπο επιστροφών:
  • Οι πελάτες μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τον ευκολότερο τρόπο επιστροφής του προϊόντος αγοράς τους με χρήση της 24/7 υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών Answer Plus μέσω τηλεφώνου, email, chat box ή μέσω κοινωνικών δικτύων, facebook, instagram
  • Οι πελάτες μπορούν να αφήσουν το πακέτο επιστροφής στο συνεργαζόμενο δίκτυο ταχυμεταφορών σε όλη την Ελλάδα, με προσιτό κόστος.