Τηλεφωνικές υπηρεσίες

Inbound
 
Η εταιρεία μας έχει πολυετή εμπειρία στη λήψη παραγγελιών μέσω τηλεφώνου καθώς και στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω αυτού.
 
Η τηλεφωνική λήψη παραγγελιών συνδέεται αυτόματα με το κεντρικό σύστημα τιμολόγησης (3PL ERP) και είναι ευχερής η άμεση ανταπόκριση σε ερωτήσεις πελατών όπως αποστολή παραγγελίας, αντικαταστάσεις, επιστροφές χρημάτων κ.α.
 
Μέσω του συστήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης Telenet παρέχονται πολλές πληροφορίες για την φυσιογνωμία των πελατών και την κατάταξή τους βάσει συστήματος RFM scoring, επιτρέποντας την προσωποποιημένη και διαφοροποιημένη εξυπηρέτηση των πελατών, αναλόγως της κατάταξής τους στο σύστημα αυτό.
 
Επιπλέον, μεταξύ των υπηρεσιών που μπορούν να προσφερθούν στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση είναι η υπηρεσίες cross-sell και upsell, η ενίσχυση παράδοσης δεμάτων στους καταναλωτές, καθώς και η τηλεφωνική κλήση σε πελάτες που δεν παρέλαβαν και το δέμα τους επεστράφη ανεπίδοτο.
 
Outbound
 
Η εταιρεία μας αναλαμβάνει την επικοινωνία καταναλωτών μέσω εξερχόμενης επικοινωνίας με διάφορους σκοπούς όπως:
 
- Την πώληση διαφόρων φυσικών προϊόντων ή υπηρεσιών
- Τον έλεγχο και εμπλουτισμό του πελατολογίου με επιπλέον στοιχεία
- Τη διενέργεια ερευνών ικανοποίησης
- Την επικοινωνία με πελάτες στα πλαίσια προγράμματος loyalty 
- Τα collections κ.α.